REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
„Răspunde cu tandrețe și poți câștiga”
I. SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
1.1. Organizatorul Campaniei promoționale „Răspunde cu tandrețe și poți câștiga” (în continuare „Campania”) este Mondelez Romania S.A. (în continuare „Organizatorul”), societate comercială înregistrată în conformitate cu legea română, cu sediul în România, București, Sector 2, B-dul. Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus, clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/6905/2010, C.U.I. 1097530.
1.2. Campania se desfășoară prin intermediul:
- DENTSU ROMANIA S.R.L. (denumită în continuare „Agenția 1”), cu sediul social în str. George Enescu nr. 11-11A, etaj 5, camera 3, sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/20774/2008, C.U.I. 2486616,
- Mediapost Hit Mail S.A. (denumită în continuare „Agenția 2”), cu sediul în str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/8295/2000, C.U.I. 13351917.
Agențiile vor fi denumite în mod colectiv „Agențiile”.
II. SECȚIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI ȘI TEMEIUL LEGAL
2.1. Campania se va desfășura conform prevederilor prezentului regulament (în continuare „Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toți participanții la Campanie (în continuare „Participanții”) și pentru toate entitățile implicate.
2.2. Campania este organizată în conformitate cu următoarele prevederi legale: Ordonanța Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, cu toate modificările și completările ulterioare, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, Regulamentul european 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE.
2.3. Regulamentul este întocmit și făcut public conform legislației aplicabile în Romania și este disponibil, în mod gratuit, oricărui consumator astfel:
- pe website-ul cuvintetandre.milka.ro (în continuare ”Site-ul Campaniei”),
- printr-o solicitare adresată Organizatorului la sediul său indicat la punctul 1.1.
2.4. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Premiile prezentate în imaginile folosite pe materialele de promovare sunt cu titlu de prezentare.
2.5. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau completa Regulamentul, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta/întrerupe/prelungi Campania, oricând pe durata desfășurării acesteia, cu condiția înștiințării prealabile a publicului. Orice modificări/completări aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse în acte adiționale care vor fi comunicate către public prin publicarea Regulamentului în forma actualizată, pe Site-ul Campaniei, cu cel puțin 24 ore, înainte ca acestea să intre în vigoare.
2.6. Orice modificare adusă Regulamentului, va fi supusă procedurii de autentificare de către un notar public și va face parte integrantă din Regulament. Organizatorul nu iși asumă răspunderea pentru luarea la cunoștință a modificarilor de către Participanți, atâta timp cât acestea sunt publicate pe Site-ul Campaniei, conform celor de mai sus.
III. SECȚIUNEA 3. ARIA DE DESFĂȘURARE ȘI DURATA CAMPANIEI
3.1. 3.1 Campania este organizată pe teritoriul României, online pe website-ul cuvintetandre.milka.ro, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament, prin achiziționarea de produse participante Milka în valoare de minimum 14 Lei, pe același bon fiscal, și înscrierea în Campanie cu numărul bonului fiscal.
3.2. Campania se desfășoară în perioada 04 martie 2024, ora 00:00:01, ora României - 14 aprilie 2024, ora 23:59:59 inclusiv, ora României (în continuare ”Perioada Campaniei”), pe parcursul a 6 săptămâni împărțite astfel:
- Săptămâna 1: 04.03.2024 – 10.03.2024
- Săptămâna 2: 11.03.2024 – 17.03.2024;
- Săptămâna 3: 18.03.2024 – 24.03.2024;
- Săptămâna 4: 25.03.2024 – 31.03.2024;
- Săptămâna 5: 01.04.2024 – 07.04.2024;
- Săptămâna 6: 08.04.2024 – 14.04.2024.
3.3. Participanții se pot înscrie în Campanie exclusiv în perioada menționată la art. 3.2.
3.4. Înainte de începerea Campaniei și după încetarea acesteia, îndeplinirea condițiilor menționate în Regulament nu mai conferă dreptul de a participa la Campanie.
IV. SECȚIUNEA 4. PRODUSELE PARTICIPANTE
4.1. La Campanie participă produsele comercializate de către Organizator ce se regăsesc în Anexa 2 din prezentul Regulament, pe piața din România, denumite în continuare “Produsele Participante”.
4.2. Bonul fiscal/ factura fiscală ce atestă achiziția Produselor participante de minimum 14 Lei, pe același bon fiscal, în Perioada Campaniei, trebuie păstrat întreg și nedeteriorat împreună cu ambalajele produselor Milka achiziționate. Pierderea sau deteriorarea acestora, în orice mod, va duce la invalidarea premiului în cazul unui câștig. În cazul în care pe bonul fiscal nu apare denumirea de Milka, Participantul va trebui să facă dovada și cu ambalajele produselor Milka participante achiziționate pe bonul respectiv.
4.3. După data încheierii Campaniei, Produsele Participante descrise mai sus își pierd această calitate, Organizatorul nemaiavând nicio responsabilitate și nemaiasumându-și nicio obligație în legatură cu nicio circumstanță care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualității ori continuării Campaniei.
4.4. Produsele Participante sunt disponibile în limita stocului existent. Produsele nu sunt etichetate distinctiv pentru Campanie.
V. SECȚIUNEA 5. DREPTUL DE ÎNSCRIERE
5.1. În Campanie se pot înscrie persoanele fizice, cetățeni români sau străini, cu domiciliul sau reședința, chiar și temporară, în Romania, care au împlinit vârsta de 18 ani la data înscrierii în Campanie și care acceptă termenii și condițiile prezentului Regulament.
5.2. Înscrierea în Campanie presupune acceptarea implicită, integrală, expresă și neechivocă a prevederilor prezentului Regulament.
5.3. Nu au dreptul de a participa la această Campanie următoarele categorii de persoane :
- (i) Persoanele care nu respectă Secțiunea 5.1;
- (ii) Angajați ai Organizatorului, precum și ai societăților afiliate Organizatorului;
- (iii) Angajați ai Agențiilor sau angajați ai oricăror alte societăți/entități implicate în activități legate de organizarea și desfășurarea Campaniei;
- (iv) Rudele de gradul I și II (respectiv copii/părinți, frați/surori) și/sau soțul/soția angajaților menționați la punctele (ii) și (iii) de mai sus.
5.4. Organizatorul își rezervă dreptul de a lua toate măsurile pentru a preveni înscrierea în Campanie, precum și dreptul de a elimina din Campanie orice persoană din categoriile menționate în art. 5.3. Refuzul de a furniza datele necesare înscrierii în Campanie sau dovedirii îndeplinirii condițiilor de participare la Campanie, are drept consecință imposibilitatea de a participa la Campanie, inclusiv imposibilitatea acordării premiilor în cazul Câștigătorilor.
5.5. În situția în care sunt identificate persoane care încalcă prevederile Regulamentului, prin influențarea sau facilitarea câștigării premiilor, Organizatorul are dreptul de a solicita restituirea premiilor câștigate și de a se adresa instanțelor judecătorești și organelor de cercetare penală competente în vederea recuperării prejudiciilor cauzate.
5.6. Participarea la Campanie implică cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă de către Participanți a prezentului Regulament.
5.7. Participanții sunt de acord ca, în cazul în care vor fi desemnați Câștigători, numele și prenumele lor să fie făcute publice pe Site-ul Campaniei conform art. 9.8.
VI. SECȚIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI
6.1. Condiții privind înscrierea în Campanie:
6.1.1. Pentru înscrierea validă în Campanie este necesară îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții:
- a) Participantul trebuie să aibă drept de înscriere potrivit prevederilor Secțiunii 5 de mai sus;
- b) Participantul trebuie să achiziționeze Produse Participante de minimum 14 Lei, pe același bon fiscal, în perioada Campaniei și să poată face dovada de achiziție;
- c) Participantul se va înscrie în Campanie exclusiv prin transmiterea unuia sau mai multor numere de bon fiscal ce atestă achiziția Produselor Participante prin accesarea website-ului cuvintetandre.milka.ro, cu respectarea condițiilor solicitate ce sunt prevăzute la art. 6.2 de mai jos;
- d) Înscrierea se va face exclusiv pe Perioada Campaniei menționată la Secțiunea 3 de mai sus;
- e) Participantul va folosi pentru înscriere un număr de telefon mobil valid, personal, valabil în rețelele de telefonie mobilă disponibile pe teritoriul României;
- f) Un Participant unic poate înscrie în Campanie maximum 3 numere de bon fiscal per zi. Orice altă înscriere efectuată după primele 3 înscrieri într-o zi de Campanie va fi luată în considerare dacă va fi efectuată într-o altă zi, în perioada de desfășurare a Campaniei. Organizatorul nu va fi făcut responsabil pentru acele înscrieri valide pe care Participantul nu le poate efectua din acest motiv;
- g) Un Participant unic este definit de același număr de telefon;
- h) Același numar de bon fiscal poate fi transmis o singură dată și numai prin modalitatea prevăzută la art. 6.2.
6.2. Înscrierea în Campanie cu numărul bonului fiscal:
6.2.1. Pentru înscrierea valabilă în vederea participării în cadrul Campaniei este necesară îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții:
- Participantul trebuie să achiziționeze Produse participante Milka de minimum 14 Lei, pe același bon fiscal, și să păstreze bonul fiscal împreună cu ambalajele produselor Milka achiziționate;
- Participantul trebuie să aibă drept de participare potrivit prevederilor Secțiunii 5 de mai sus;
- Participantul se va înscrie în cadrul Campaniei exclusiv prin accesarea website-ului cuvintetandre.milka.ro, accesarea secțiunii “ÎNSCRIE-TE” și completarea următoarelor informații:
- • Număr de Telefon;
- • Număr Bon fiscal;
- • Dată Bon fiscal;
- • Magazin;
- • Bifa “Am citit și sunt de acord cu Regulamentul campaniei promoționale”;
- • Bifa “Am citit și sunt de acord cu Termenii și condițiile”;
- • Bifa “Declar că am vârsta peste 18 ani”.
6.2.2. Participantul trebuie să păstreze bonul fiscal în original și nedeteriorat, împreună cu ambalajele produselor Milka achiziționate. Bonul fiscal trebuie să ateste achiziția produselor participante de minimum 14 Lei, pe același bon fiscal, în perioada de desfășurare a Campaniei.
6.2.3. Pentru fiecare înscriere efectuată, Participantului i se va afișa unul dintre mesajele de răspuns:
-
(a) Pentru fiecare înscriere efectuată înainte de 04.03.2024 ora 00:00, indiferent de câte înscrieri
efectuează, participantul va primi un mesaj cu următorul conținut:
Încă puțin! Campania Milka “Răspunde cu tandrețe și poți câștiga” nu a început încă. Cumpără produse Milka de minimum 14 Lei, pe același bon fiscal, în perioada 04.03.2024 – 14.04.2024 și revino pe site pentru a te înscrie.
-
(b) Dacă un număr de bon fiscal corect din punct de vedere al numărului și tipului caracterelor este
înscris în perioada 04.03.2024 – 14.04.2024, Participantul va primi următorul mesaj:
Felicitări! Înscrierea ta este validă! Mărește-ți șansele de a câștiga premii cu mai multe bonuri înscrise, păstrează bonul fiscal aferent produselor participante Milka achiziționate.
-
(c) Dacă un Participant încearcă să introducă cel de-al 4-lea număr de bon fiscal într-o zi de Campanie,
acesta va primi un mesaj cu următorul text:
Ai introdus deja numărul maxim de bonuri fiscale admise pentru această zi de campanie (3 bonuri). Te așteptăm și mâine pe site, pentru a înscrie acest bon.
-
(d) Dacă un Participant introduce același număr de bon fiscal, acesta va primi un mesaj cu următorul
text:
Uneori tandrețea te face să uiți lucruri pentru că ai introdus deja acest număr de bon fiscal. Încearcă-ți norocul cu un nou bon fiscal.
-
(e) Dacă un Participant se înscrie după terminarea Campaniei, acesta va primi următorul mesaj:
Ne pare rău! Campania Milka “Răspunde cu tandrețe și poți câștiga” s-a încheiat pe data de 14.04.2024. Ne bucurăm că îți plac produsele Milka și te așteptăm la următoarele campanii!
6.2.4. Pentru ca înregistrarea să fie validă, participantul trebuie să urmeze pașii de mai sus și să îndeplinească condițiile stipulate în prezentul Regulament.
VII. SECȚIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI
7.1. În cadrul Campaniei vor fi acordate, prin trageri la sorti, următoarele premii:
-
Nr crt
Tip premiu
Descriere premiu
Cantitate
Valoare unitară LEI, cu TVA înclus
Valoare totală LEI, cu TVA inclus
-
Nr. criteriu
1
Tip premiu
Premii Zilnice
Descriere Premiu
Imprimantă foto portabilă CANON ZOEMINI 2 ZINK
Cantitate
42
Valoare unitara LEI, cu TVA inclus
713
Valoare totala LEI, cu TVA inclus
29.944,02
-
Nr. criteriu
2
Tip premiu
Premii Săptămânale
Descriere Premiu
Telefon mobil Apple iPhone 15 Pro, 128GB, 5G, Blue Titanium
Cantitate
6
Valoare unitara LEI, cu TVA inclus
6.475,47
Valoare totala LEI, cu TVA inclus
38.852,81
-
Nr. criteriu
3
Tip premiu
Premiul Final
Descriere Premiu
Masina Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid DYNAMIC
Cantitate
1
Valoare unitara LEI, cu TVA inclus
135.957.50
Valoare totala LEI, cu TVA inclus
135.957,50
7.2 Valoarea totală a premiilor este de 204.754,33 lei, cu TVA inclus. Valoarea premiului final a fost calculata la cursul euro de 1 euro = 5 lei. La finalul Campaniei se va face un act aditional prin care va fi declarata valoarea finala a premiului final.
7.3 Specificațiile premiilor:
a. Imprimantă foto portabilă CANON ZOEMINI 2 ZINK:
- - Tip produs Imprimantă foto
- - Tehnologie printare Termic
- - Mod printare Color
- - Utilizare Home & office
- - Funcții principale Printare
- - Format general imprimantă A8
- - Conectivitate Bluetooth
- - USB
- - Conținut pachet 1 x Imprimantă foto
b. Telefon mobil Apple iPhone 15 Pro, 128GB, 5G, Blue Titanium:
- - Tip telefon Smartphone
- - Sloturi SIM Dual SIM
- - Tip SIM Nano SIM eSIM
- - Sistem de operare iOS
- - Conectivitate Bluetooth Wi-Fi GPS NFC Încărcare wireless
- - Versiune Bluetooth 5.3
- - Versiune sistem operare iOS 17
- - Model procesor Apple A17 Pro Bionic
- - Numar nuclee 6
- - Senzori Accelerometru Barometru Giroscop Recunoastere facial Senzor de proximitate Senzor de lumină
- - Conținut pachet Telefon Cablu de date USB Type-C
- - Culoare Blue Titanium
- - Dimensiuni 70.6 x 8.25 x 146.6 mm
- - Greutate 187 g
c. Masina Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid DYNAMIC: culoare exterior - gri inchis metalizat 1G3; culoare interior – stofa neagra; 5 usi
Caracteristici tehnice:
- Caroserie sports utility vehicle
- Litri 1.5
- Cilindree (cmc) 1490
- Combustibil fara plumb
- Putere maxima (CP) 116
- Transmisie CVT
- Numar trepte variabil
- Tractiune fata
- Vit max (km/h) 170
- Acceleratie 0-100 km/h (s) 11.2
- Configuratie scaune 2+3
- Volum portbagaj (l) 367
- Norma de poluare EU6 D
- Consum carburant WLTP (l/100km) 4.5
- Emisii CO2 WLTP (g/km) 102.0
- Masa maxima autorizata (kg) 1690
- Latime Anvelope 215
- Inaltime Anvelope 55
Lista echipamente:
Exterior
- Oglinzi exterioare in culoarea caroseriei
- Oglinzi exterioare reglabile electric
- Oglinzi exterioare incalzite
- Oglinzi cu semnalizator integrat
- Stergator luneta cu temporizator
- Sistem de avertizare a presiunii în pneuri
- Lumini de zi cu tehnologie LED
- Lumini de zi
- Senzor pentru aprinderea automată a farurilor
Interior
- Geamuri electrice față
- Covorase textile originale Toyota
- Ecran multimedia Toyota
- Computer de bord
- Bluetooth
- Port USB
- Comenzi audio pe volan
- Integrare Smartphone compatibil cu Android Auto™
- Integrare Smartphone compatibil cu Apple CarPlay™
- Comutator Multi Info pe volan
- Volan reglabil în adâncime
- Volan reglabil în înălțime
- Scaun șofer reglabil manual pe inaltime
- 3 tetiere in spate
- Tapiterie principala din stofa
- Tapiterie secundara din stofa
- Priza 12 V in fata
Siguranta si Securitate:
- • Airbag sofer
- Airbag pasager
- Airbag-uri laterale fata
- Airbag-uri cortina ABS
- Indicator de avertizare pt. necuplare centuri de siguranță
- Sistem asistenta la franare (BA)
- Sistemul de Control al Stabilităţii (VSC)
- Sistem de control al tractiunii (TRC)
- Direcție asistată electric (EPS)
- Sistem ISOFIX
- Cruise control adaptiv (ACC)
- Semnalizare a franarii de urgenta (EBS)
- Safety Sense
- Sistem de siguranta Pre-Impact (PCS)
- Sistem de comutare automata intre faza lunga si faza scurta (AHB)
- Sistem de avertizare coliziune cu evitare pietoni
- Sistem de avertizare la parasirea benzii de rulare (LDA)
- Sistem de asistenta pentru semne rutiere (RSA)
- Sistem asistenta pornire in rampa (HAC)
- Limitator de viteza (ASL)
- Inchidere centralizata L
7.4. Câștigătorii premiilor oferite în cadrul Campaniei nu au posibilitatea de a primi contravaloarea premiilor în bani sau înlocuirea acestora cu alte bunuri și nici nu pot solicita schimbarea caracteristicilor/ parametrilor premiilor câștigate.
7.5. În cadrul prezentei Campanii, un participant poate câștiga un singur premiu din fiecare categorie, respectiv un premiu zilnic, un premiu săptămânal și un premiu final. Cu un singur bon fiscal, participantul poate câștiga un singur premiu acordat în cadrul Campaniei. Pentru respectarea regulii privind câștigarea unui singur premiu din fiecare categorie de către un Participant, la identificarea Participantului se vor lua în considerare toate datele furnizate de acesta in etapa de validare.
7.6. Premiile vor fi acordate după validarea câștigătorilor, iar acest lucru se va realiza după verificarea tuturor datelor necesare pentru procesul de acordare a premiilor și după verificarea îndeplinirii de către câștigători a tuturor condițiilor menționate în Regulament.
7.7. Organizatorul nu va fi răspunzător în privința caracteristicilor și standardelor de calitate a premiilor oferite, în afară de responsabilitățile ce îi revin în mod expres conform Regulamentului. Organizatorul nu este responsabil pentru imposibilitatea revendicării și a utilizării premiilor.
7.8. Premiile pot fi revendicate și expediate doar pe teritoriul României.
7.9. În cazul în care nu se vor acorda toate premiile, acestea vor rămâne la dispoziția Organizatorului.
VIII. SECȚIUNEA 8. DESEMNAREA CÂȘTIGĂTORILOR ȘI ACORDAREA PREMIILOR
8.1. Premii Campaniei vor fi acordate prin trageri la sorți după cum urmează:
8.1.1. În perioada 11.03.2024 – 13.03.2024 va avea loc tragerea la sorți din toate înscrierile valide efectuate pe toată durata de desfășurare a Săptămânii 1, respectiv din perioada 04.03.2024 – 10.03.2024. În cadrul tragerii la sorți se vor extrage câștigătorii după cum urmează:
- i. 7 câștigători pentru premiile constând în „Imprimantă foto portabilă CANON ZOEMINI 2 ZINK”, câte 1 câștigător pentru fiecare zi aferentă Săptămânii 1;
- ii. 1 câștigător pentru premiul constând în „Telefon mobil Apple iPhone 15 Pro”;
- iii. Câte 5 rezerve pentru fiecare câștigător în parte.
8.1.2. În perioada 18.03.2024 – 20.03.2024 va avea loc tragerea la sorți din toate înscrierile valide efectuate pe toată durata de desfășurare a Săptămânii 2, respectiv din perioada 11.03.2024 – 17.03.2024. În cadrul tragerii la sorți se vor extrage câștigătorii după cum urmează:
- i. 7 câștigători pentru premiile constând în „Imprimantă foto portabilă CANON ZOEMINI 2 ZINK”, câte 1 câștigător pentru fiecare zi aferentă Săptămânii 2;
- ii. 1 câștigător pentru premiul constând în „Telefon mobil Apple iPhone 15 Pro”;
- iii. Câte 5 rezerve pentru fiecare câștigător în parte.
8.1.3. În perioada 25.03.2024 – 27.03.2024 va avea loc tragerea la sorți din toate înscrierile valide efectuate pe toată durata de desfășurare a Săptămânii 3, respectiv din perioada 18.03.2024 – 24.03.2024. În cadrul tragerii la sorți se vor extrage câștigătorii după cum urmează:
- i. 7 câștigători pentru premiile constând în „Imprimantă foto portabilă CANON ZOEMINI 2 ZINK”, câte 1 câștigător pentru fiecare zi aferentă Săptămânii 3;
- ii. 1 câștigător pentru premiul constând în „Telefon mobil Apple iPhone 15 Pro”;
- iii. Câte 5 rezerve pentru fiecare câștigător în parte.
8.1.4 În perioada 01.04.2024 – 03.04.2024 va avea loc tragerea la sorți din toate înscrierile valide efectuate pe toată durata de desfășurare a Săptămânii 4, respectiv din perioada 25.03.2024 – 31.03.2024. În cadrul tragerii la sorți se vor extrage câștigătorii după cum urmează:
- i. 7 câștigători pentru premiile constând în „Imprimantă foto portabilă CANON ZOEMINI 2 ZINK”, câte 1 câștigător pentru fiecare zi aferentă Săptămânii 4;
- ii. 1 câștigător pentru premiul constând în „Telefon mobil Apple iPhone 15 Pro”;
- iii. Câte 5 rezerve pentru fiecare câștigător în parte.
8.1.5 În perioada 08.04.2024 – 10.04.2024 va avea loc tragerea la sorți din toate înscrierile valide efectuate pe toată durata de desfășurare a Săptămânii 5, respectiv din perioada 01.04.2024 – 07.04.2024. În cadrul tragerii la sorți se vor extrage câștigătorii după cum urmează:
- i. 7 câștigători pentru premiile constând în „Imprimantă foto portabilă CANON ZOEMINI 2 ZINK”, câte 1 câștigător pentru fiecare zi aferentă Săptămânii 5;
- ii. 1 câștigător pentru premiul constând în „Telefon mobil Apple iPhone 15 Pro”;
- iii. Câte 5 rezerve pentru fiecare câștigător în parte.
8.1.6 În perioada 15.04.2024 – 17.04.2024 va avea loc tragerea la sorți din toate înscrierile valide efectuate pe toată durata de desfășurare a Săptămânii 6, respectiv din perioada 08.04.
- i. 7 câștigători pentru premiile constând în „Imprimantă foto portabilă CANON ZOEMINI 2 ZINK”, câte 1 câștigător pentru fiecare zi aferentă Săptămânii 5;
- ii. 1 câștigător pentru premiul constând în „Telefon mobil Apple iPhone 15 Pro”;
- iii. Câte 5 rezerve pentru fiecare câștigător în parte.
Tot în perioada 15.04.2024 – 17.04.2024 va avea loc tragerea la sorți finală pentru desemnarea câștigătorului premiului final. În cadrul extragerii va fi desemnat 1 câștigător și 10 rezerve aferente pentru premiul constand în „Masina Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid DYNAMIC”. Tragerea la sorți se va efectua din toate înscrierile efectuate pe toată durata de desfășurare a Campaniei, respectiv din perioada 04.03.2024 – 14.04.2024.
8.2. Tragerile la sorți pentru premiile din cadrul Campaniei presupun folosirea unui program de calculator cu distribuire și extragere aleatorie, care va selecta câștigătorii și rezervele dintr-o bază de date ce conține toate înscrierile valide în Campanie conform celor descrise mai sus. Extragerea se va efectua în prezența unei comisii, denumită în continuare "Comisia", din care va face parte și un notar public, fie la sediul Agenției 2 din Str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, Sector 1, București, fie la Biroul Individual Notarial “Nica Oana-Raluca” din Municipiul București, strada Jean Louis Calderon nr. 52, sector 2.
8.3 Premiile Campaniei vor fi acordate câștigătorilor în urma procesului de validare descris în Secțiunea 9 a prezentului Regulament.
IX. SECȚIUNEA 9. VALIDAREA ȘI PUBLICAREA CÂȘTIGĂTORILOR. INTRAREA ÎN POSESIE A PREMIILOR
9.1. Ulterior desemnării câștigătorilor, Agenția 2 va începe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica îndeplinirea condițiilor privind înscrierea Participanților, precum și respectarea tuturor dispozițiilor prezentului Regulament.
9.2. Participanții care au fost desemnați câștigători vor fi contactați prin apel telefonic la numărul de telefon mobil utilizat pentru înscrierea în Campanie, în intervalul orar 09:00 – 20:00, de 3 ori în maximum 3 zile lucrătoare de la data desemnării câștigătorilor; numărul de telefon utilizat servește pentru identificarea Participanților și contactarea acestora. În cazul în care Participantul nu poate fi contactat, după cele 3 zile lucrătoare se va trece la contactarea rezervelor.
9.3. Pentru a parcurge procesul de validare, Participantul va furniza Organizatorului în momentul contactării telefonice, informațiile necesare identificării și validării lui. Convorbirile telefonice vor fi înregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de probă în eventualele contestații în legatură cu procesul de validare a câștigătorilor și de înmanare a premiilor oferite în Campanie, precum și pentru scopul verificării modului în care este gestionată relația cu participanții la Campanie.
9.3.1. În cadrul apelului, Participantului desemnat câștigător i se va solicita să:
- a. Declare următoarele informații: nume, prenume, data nașterii, adresa de livrare, adresa de e-mail (adresa de e-mail va fi solicitat doar participanților ce optează pentru primirea link-ului prin e-mail);
- b. Trimită următoarele documente: copie/poză bon fiscal împreună cu poza cu ambalajele produselor Milka achiziționate și o copie/poză CI blurată (în copia CI să se vadă numele și CNP-ul) în termen de 3 zile de la momentul încheierii convorbirii telefonice.
9.3.2. Trimiterea documentelor necesare validării se realizează prin încărcarea acestora într-o pagină web, accesând link-ul securizat comunicat de Agenția 2. Participantul are la dispoziție următoarele două modalități de recepționare a link-ului securizat: SMS sau e-mail. Link-ul se va genera după finalizarea apelului, iar Participantul îl va recepționa prin modalitatea aleasă în cadrul convorbirii.
9.3.3. Accesând acel link, Participantul va trebui să încarce documentele solicitate în cadrul apelului telefonic, în termenul specificat.
9.3.4. Dacă Participantul nu încarcă documentele solicitate în termen de 3 zile de primirea link-ului, acesta va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.
9.3.5. În urma verificărilor și a parcurgerii procesului de validare, Participantul va primi o confirmare a primirii documentelor și, în cazul în care documentul/ele primit/e prezintă neregularități, Participantul va fi anunțat și rugat să reîncarce documentul/ele folosind link-ul care i-a fost comunicat.
9.3.6. În cazul în care un Participant nu dorește înregistrarea convorbirii sau nu furnizează toate informațiile necesare procesului de validare, după încheierea apelului acesta va primi un sms/ e-mail (dacă s-a înscris în Campanie și cu adresa de e-mail) cu un link către o pagina web unde poate completa datele sale de contact necesare pentru procesul de validare și înmânare a premiilor, în termen de 3 zile. Dacă datele încarcate de Participant în pagina web sunt corecte conform Regulamentului, acesta va primi un link securizat pentru încărcarea documentelor necesare validării. Accesând acel link, Participantul va trebui să încarce documentele constând în copie/poză bon fiscal, respectiv copia/poza CI blurată, în maximum 3 zile de la transmiterea link-ului. Dacă datele încărcate de Participant în pagina web nu sunt corecte sau dacă Participantul nu completează formularul cu datele sale de contact în termen de 3 zile de primirea linkului, Participantul va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.
9.3.7. Participantul va primi un sms/ email de confirmare a primirii documentelor și, în cazul în care acestea nu sunt corecte, Participantul va fi anunțat să reîncarce documentele folosind link-ul pe care l-a primit. În cazul în care Participantul nu reîncarcă documentele corecte, acesta va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.
9.4. După finalizarea procesului de validare, Participantul va fi informat de statusul validării (valid/ invalid) în termen de maxim 30 zile lucrătoare. Câștigătorii vor fi validați doar dacă respectă toate prevederile prezentului Regulament.
9.5. Imposibilitatea Participantului de a face dovada deținerii documentelor în original, constatarea unor neconcordanțe sau nerespectarea condițiilor de validare descrise în prezentul Regulament conduce la invalidarea Participantului, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fără nicio despăgubire din partea Organizatorului. Organizatorul își rezervă dreptul de a solicita oricărui Participant să facă dovada participării prin prezentarea, în original, a bonurilor fiscale ale căror numere au fost înscrise în Campanie. Eventualele costuri ce apar în această situație (ca de ex. dar fără a se limita la: costul curierului pentru a ridica bonul/bonurile de la adresa indicată de către Participant, precum și costul înapoierii bonului la Participant după verificare) sunt suportate de către Organizator.
9.6. Dacă un premiu nu se acordă ca urmare a neîndeplinirii de catre Participant a uneia sau a mai multor condiții de validare, Organizatorul va desemna drept câștigători, sub rezerva îndeplinirii tuturor condițiilor prevăzute de prezentul Regulament, prima rezervă în ordinea desemnării acestora. Dacă nici aceasta nu îndeplinește condițiile necesare, se vor avea în vedere, celelalte rezerve, în ordinea desemnării și se va relua procesul de notificare și validare descris anterior. Dacă nici rezervele nu sunt validate, premiul nu se acordă și va rămâne în proprietatea Organizatorului. Condițiile de validare a rezervelor sunt aceleași ca și în cazul Participanților desemnați inițial.
9.7. Organizatorul își rezervă dreptul de a nu acorda premiile dacă Participanții desemnați câștigători nu îndeplinesc condițiile de validare sau în cazul în care nu sunt suficiente înscrieri în Campanie.
9.8. Anunțarea câștigătorilor se va realiza prin publicarea numelui și prenumelui acestora pe cuvintetandre.milka.ro într-o secțiune special dedicată acestei Campanii în termen de maximum 30 de zile lucrătoare de la data validării tuturor câștigătorilor.
9.9. Premiile zilnice și săptămânale din cadrul Campaniei vor fi expediate câștigătorilor la adresele indicate de către aceștia în procesul de validare, pe cheltuiala Organizatorului, o singură dată, prin curier privat, ulterior încheierii procesului de validare a câștigătorilor, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data publicării câștigătorilor pe cuvintetandre.milka.ro.
9.10. Premiile vor fi predate către câștigători pe baza unui proces verbal, în două exemplare, semnat și completat de câștigători. Refuzul de a semna orice document ce atestă atribuirea efectivă a premiului către un câștigător sau de a furniza informații necesare predării premiului conduce la pierderea dreptului câștigătorului de a intra în posesia premiului
9.11. Curierul privat va încerca să livreze premiul de maximum 2 ori la adresa indicată de câștigător în procesul de validare, în cursul zilelor lucrătoare (luni-vineri) în intervalul orar 09:00-17:00.
9.12. Pentru intrarea în posesie a premiului final, câștigătorul va fi contactat de către Agenția 2 în vederea stabilirii detaliilor înmânării premiului. Predarea Premiului final se va face personal la sediul Delear-ului Auto din București într-un termen de maxim 3 luni de la încheierea Campaniei. Premiul va fi predat către câștigător pe baza unui proces verbal, în două exemplare, semnat și completat.
9.13 În cazul în care premiile sunt refuzate de către câștigători sau aceștia nu au putut fi găsiți la adresă în vederea livrării sau câștigătorii refuză semnarea procesului verbal, premiile rămân în posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea în maniera pe care o va considera necesară sau potrivită intereselor sale.
X. SECȚIUNEA 10. TAXE ȘI IMPOZITE
10.1. Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină, să declare și să vireze impozitul datorat pentru veniturile constând în premiile acordate câștigătorilor în conformitate cu prevederile Codului Fiscal aprobat prin Legea nr. 227/2015, cu modificările și completările ulterioare. Orice alte obligații de orice altă natură, în legătură cu premiile câștigate, sunt în sarcina exclusivă a câștigătorilor.
10.2. Participanților la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepția cheltuielilor normale de desfășurare a Campaniei (achiziția Produselor participante, contravaloarea accesului la internet pentru completarea formularului de înscriere în Campanie etc.).
XI. SECȚIUNEA 11. LIMITAREA RĂSPUNDERII
11.1. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum și a Organizatorului. Orice încercare de fraudare conduce la eliminarea Participantului în cauză din Campanie și sesizarea organelor de cercetare penală, Organizatorul urmând să informeze respectivul participant cu privire la această decizie.
11.2. În eventualitatea unei dispute asupra validității unei înscrieri în cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitivă.
11.3. Organizatorul și Agențiile nu au nicio obligație în a întreține corespondența cu solicitanții unor revendicări necâștigătoare ce apar ulterior acordării premiilor sau după termenul de revendicare a premiilor prevăzut în Regulament. Responsabilitatea Organizatorului și Agențiilor cu privire la acordarea premiilor este limitată conform prevederilor Regulamentului.
11.4. 11.4 Organizatorul nu își asumă răspunderea, incluzând dar fără a se limita la, pentru:
- ✓ Pierderea bonului fiscal;
- ✓ Bonuri fiscale deteriorate, incomplete sau necorespunzătoare din punct de vedere al conținutului;
- ✓ Lipsa produselor participante din magazine;
- ✓ Înscrierile online care nu conțin toate câmpurile obligatorii
- ✓ Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale sau conținutului acestora;
- ✓ Eventualele dispute legate de numărul de telefon înscris în Campanie;
- ✓ Erorile în datele furnizate de către Participant. Acuratețea datelor de contact nu atrage răspunderea Organizatorului, fiind în responsabilitatea exclusivă a participanților. Ca atare, Organizatorul nu are niciun fel de obligație în cazul furnizării de către participanți a unor date eronate care au dus la imposibilitatea identificării câștigătorului sau înmânării premiului;
- ✓ Imposibilitatea câștigătorilor de a intra în posesia premiilor din motive independente de Organizator;
- ✓ Cazurile în care câștigătorul nu respectă condițiile de validare detaliate în prezentul Regulament;
- ✓ Situațiile în care numărul de telefon de pe care este realizată înscrierea nu poate fi identificat sau apelat (număr incorect, numărul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se află în aria de acoperire etc.) și ca atare Organizatorul nu poate contacta participantul la Campanie;
- ✓ Întreruperile/ disfuncționalitățile neanunțate ale operatorilor telefonici, din cauza aglomerării rețelelor pe perioadele de trafic intens;
- ✓ Situațiile în care consumatorii achiziționează în perioada Campaniei oricare dintre produsele Organizatorului neparticipante la Campanie;
- ✓ Organizatorul nu va fi răspunzător pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de către câștigător în legatură cu premiile câștigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu excepția situațiilor expres prevăzute de lege și care ar institui o astfel de răspundere;
- ✓ Organizatorul nu va fi responsabil pentru întârzierile în livrarea/ înmânarea premiilor cauzate de întârzieri în prestarea serviciilor de către furnizorii acestuia (de ex. furnizorii de servicii de curierat);
- ✓ Situațiile în care consumatorii achiziționează în perioada Campaniei oricare dintre produsele Organizatorului neparticipante la Campanie;
- ✓ Organizatorul nu este responsabil de starea premiului în momentul livrării premiului către câștigător și de starea predării premiului către curier în scopul livrării către câștigător.
11.5. Organizatorul nu răspunde în niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezultă din înscrierea la Campanie cu excepția cazului în care acestea se datorează unor acte de neglijență gravă sau unor acte intenționate de care este responsabil Organizatorul.
XII. SECȚIUNEA 12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
12.1. Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regăsi în Anexa 1 a prezentului Regulament.
XIII. SECȚIUNEA 13. ÎNCETAREA/ ÎNTRERUPEREA CAMPANIEI. FORȚĂ MAJORĂ
13.1. Campania poate înceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, pentru motive independente de voința sa sau în cazul în care intervin evenimente care ar îngreuna în mod semnificativ derularea în condiții optime a Campaniei. Organizatorul va informa în cel mai scurt timp publicul cu privire la întreruperea sau suspendarea Campaniei, prin publicarea pe Site-ul Campaniei sau prin alte mijloace de informare a publicului.
13.2. Campania poate înceta, înainte de împlinirea perioadei prevăzute în Regulament, în cazul producerii unui eveniment ce constituie forță majoră conform legislatiei în vigoare, precum și în cazul schimbării cadrului legislativ de așa natură încât să afecteze organizarea și desfășurarea Campaniei.
13.3.13.3 Forță majoră înseamnă orice eveniment extern care nu poate fi prevăzut, evitat, controlat sau remediat de către Organizator și care are drept consecință imposibilitatea Organizatorului de a-și îndeplini obligațiile asumate prin prezentul Regulament.
13.4. Forța majoră exonerează de orice răspundere pe Organizator, acesta neputând a fi ținut răspunzător pentru eventualele prejudicii fizice, materiale și/sau morale create Participanților, Câștigătorilor sau oricăror persoane terțe sau participante în organizarea Campaniei, urmare a intervenției cazului de forță majoră.
13.5. Dacă va invoca forța majoră, Organizatorul va comunica acest aspect Participanților în termen de 5 zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră, prin mijloace de comunicare disponibile.
XIV. SECȚIUNEA 14. SESIZĂRI ȘI LITIGII
14.1. Participanții pot depune sesizări sau reclamații în legătură cu desfășurarea Campaniei la numărul de telefon 021 233 04 05 (număr cu tarif normal), prin email la adresa consumator@mdlz.com sau prin poștă la adresa Organizatorului din B-dul. Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus, clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, Sector 2, București, până la data de 31.05.2024, inclusiv. După această dată, nicio sesizare nu va mai fi luată în considerare de către Organizator. Sesizările vor fi soluționate în termen de 30 de zile de la data depunerii acestora și un răspuns scris va fi comunicat Participantului la adresa de e-mail indicată sau la adresa poștală comunicată de către acesta.
14.2. Eventualele sesizări sau reclamații vor cuprinde în mod obligatoriu:
- (i) nume și prenume, domiciliul/reședință sau număr de telefon/adresă de e-mail, precum și alte date necesare pentru identificarea contestatorului,
- (ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se întemeiază sesizarea/reclamația.
14.3. Organizatorul și Agențiile nu au nicio obligație de a întreține corespondența cu expeditorii unor sesizări/reclamații care sunt în mod vădit nefondate sau excesive, inclusiv din cauza caracterului repetitiv.
14.4. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanți, cu privire la orice aspect legat de desfășurarea Campaniei, se vor soluționa pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate în instanțele judecătorești române competente de la sediul Organizatorului.
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei
“Răspunde cu tandrețe și poți câștiga”
(“Campania”)
- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -
Prezenta Anexa aduce la cunostinta publicului modul in care MONDELEZ ROMANIA S.A. si imputernicitii sai prelucreaza datele cu caracter personal ale persoanelor vizate (participanti si castigatori), in conformitate cu legislatia aplicabila.
MONDELEZ ROMANIA S.A. si societatile implicate in organizarea Campaniei se obliga sa respecte:
- Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor, in continuare ”GDPR”), aplicabil incepand cu 25 mai 2018,
- Legea 190/2018 privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului general privind protectia datelor,
- Deciziile Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP).
Participantii la Campanie au, potrivit dispozitiilor legale mentionate mai sus, calitatea de persoane vizate.
Prin comunicarea datelor cu caracter personal, in modalitatile indicate in Regulament, participantii si castigatorii premiilor Campaniei isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal sa intre in baza de date a Organizatorului si societatilor implicate in vederea validarii, anuntarii castigatorilor, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor financiar-contabile si fiscale.
Participantii inteleg ca prelucrarea datelor lor cu caracter personal, in conditiile si in scopul declarat prin Regulament si Anexa nr. 1 la Regulamentul Campaniei, este necesara derularii Campaniei.
1. Date privind operatorul datelor cu caracter personal
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale Participantilor vor fi prelucrate de catre:
- MONDELEZ ROMANIA S.A. cu sediul in Bucuresti, Sector 2, B-dul. Dimitrie Pompeiu nr. 5-7, Hermes Business Campus, Cladirea C, Sectiunea Nord, etaj 6, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/6905/2010, C.U.I. 1097530 (denumita in continuare "Operatorul").
- Prin intermediul DENTSU ROMANIA S.R.L., cu sediul social in str. George Enescu nr. 11-11A, etaj 5, camera 3, sector 1, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/20774/2008, C.U.I. 2486616 (“Imputernicit”),
- Si prin intermediul MEDIAPOST HIT MAIL S.A., cu sediul in Str. Siriului, nr. 42-46, Sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/ 8295/ 2000, C.U.I. RO13351917 („Imputernicit”),
Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
Mondelez Romania S.A., adresa: Bucuresti, Sector 2, B-dul. Dimitrie Pompeiu nr. 5-7, Hermes Business Campus, Cladirea C, Sectiunea Nord, etaj 6, email: MDLZDataProtectionOfficeMEU@mdlz.com.
2. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
Pentru participanti:
- (i) numar de telefon.
Pentru castigatori:
- (i) nume, prenume,
- (ii) număr de telefon,
- (iii) data nașterii,
- (iv) adresa de e-mail,
- (v) adresa de corespondenta,
- (vi) CNP (pentru castigatorii premiilor cu valoare ce depaseste 600 Lei),
- (vii) voce,
- (viii) semnatura.
Prin inscrierea si participarea la Campanie, persoana care este desemnata si validata ca si castigator al unui premiu a carui valoare depaseste 600 Lei, are la cunostinta faptul ca trebuie sa prezinte Organizatorului/Agentiilor implicate numele si prenumele intocmai cum apar in actul de identitate, precum si CNP-ul, pentru ca Organizatorul sa poata respecta obligatiile fiscale impuse de Codul Fiscal, respectiv calcularea, retinerea si plata impozitului pe venit din premiul castigat. Copia actului de identitate (care contine nume, prenume si CNP) va fi folosita exclusiv in vederea indeplinirii obligatiilor prevazute de Codul Fiscal. Refuzul persoanei de a furniza aceste date poate atrage imposibilitatea de a indeplini obligatiile fiscale care revin Organizatorului si de a acorda premiul.
3. Scopurile prelucrarii
Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in vederea:
- - Inscrierii, organizarii si desfasurarii Campaniei;
- - Desemnarii, validarii si anuntarii Castigatorilor;
- - Atribuirii premiilor castgatorilor;
- - Indeplinirii unor obligatii legale, cum ar fi, dar fara a se limita la: obligatii financiar-contabile ale Operatorulu (inclusiv cele referitoare la impozitul pentru premiile acordate), obligatii in scop de arhivare, securitate;
- - Solutionarii oricaror plangeri legate de modalitatea de organizare si desfasurare a Campaniei, investigarii eventualelor incalcari, realizarii unor raportari specifice, analize, apararii dreptului Organizatorului in instanta si/sau alte proceduri judiciare sau administrative;
- - Utilizarii ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor, in ceea ce priveste inregistrarea convorbirilor telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie.
4. Temeiurile juridice ale prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in scopurile aratate la Sectiunea III de mai sus, cu urmatoarele precizari:
- datele furnizate de participant si castigatori sunt prelucrate in temeiul executarii unui contract. Concret, acceptarea termenilor si conditiilor Regulamentului si participarea la Campanie echivaleaza cu executarea unui contract;
- datele furnizate de participant si castigatori vor fi prelucrate si in temeiul interesului legitim al Operatorului, precum: exercitarea, apararea drepturilor sau intereselor Operatorului si societatilor implicate in Campanie inaintea instantelor de judecata, a executorilor judecatoresti, a notarilor publici, a altor autoritati publice sau oricaror organisme publice sau private care solutioneaza dispute, avocatilor etc;
- CNP-ul furnizat de castigatori este prelucrat in vederea efectuarii formalitatilor necesare pentru retinerea la sursa si plata impozitelor aferente Premiului. In acest caz, temeiul prelucrarii este reprezentat de obligatia legala a Organizatorului de indeplinire a obligatiilor fiscale;
- publicarea listei castigatorilor premiilor de catre Organizator, este efectuata in temeiul obligatiei legale a Organizatorului de a publica astfel de liste, potrivit legislatiei privind organizarea de promotii si concursuri;
- pastrarea datelor ulterior incheierii Campaniei si inmanarea premiilor Castigatorilor reprezinta o prelucrare in temeiul interesului legitim al Operatorului, pentru a dovedi desfasurarea Campaniei si acordarea premiilor, precum si in temeiul obligatiilor legale aferente legislatiei financiar-contabile ce impune pastrarea documentelor contabile pentru o anumita perioada;
- inregistrarea si stocarea convorbirilor telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie se vor realiza in temeiul interesului legitim al Operatorului constand in dreptul de a preconstitui eventuale dovezi privind modul de comunicare cu participantii pentru procesul de validare si inmanare a premiilor.
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal vor fi dezvaluite catre DENTSU ROMANIA S.R.L., MEDIAPOST HIT MAIL S.A., precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.
Datele cu caracter personal vor mai putea fi dezvaluite, in masura in care va fi necesar, urmatoarelor categorii de terti:
- societati care furnizeaza produse si servicii companiilor implicate in Campanie, in legatura cu organizarea si desfasurarea Campaniei, precum: furnizori de sisteme IT, furnizori de asistenta aferenti si furnizori de sisteme de stocare in sistem cloud (pentru realizare copii de urgenta, stocare suplimentara, recuperare in caz de dezastru etc.);
- entitati implicate in diferite stagii sau situatii ale Campaniei si pentru care este necesara furnizarea acestor informatii, ca de exemplu: avocati, notari, experti externi, auditori, contabili etc.;
- companiile de curierat si curierii implicati in livrarea premiilor catre Castigatori.
Tertii carora le sunt transmise sau puse la dispozitiile datele personale ale Participantilor si Castigatorilor, conform celor prevazute mai sus, sunt limitati, atat prin lege cat si prin contract, in ceea ce priveste modul de utilizare a datelor.
De asemenea, datele cu caracter personal colectate vor putea fi dezvaluite si publicului, in cazul anuntarii Castigatorilor.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Consursului.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mica de 600 lei vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mare de 600 lei vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 5 (cinci) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.
Convorbirile telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului/ Imputernicitilor obligatii similare.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul informeaza Participantii cu privire la drepturile de care acestia beneficiaza, in calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:
- (i) dreptul la informare;
- (ii) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, atunci cand prelucrarea se intemeiaza pe consimtamant, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
- (iii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
- (iv) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
- (v) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
- (vi) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
- (vii) dreptul de a se opune prelucrarii, in conditiile prevazute de lege;
- (viii) dreptul la portabilitate a datelor;
- (ix) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
Participantii isi pot exercita drepturile mentionale printr-o cerere adresata Operatorului la adresele indicate la Sectiunea I din prezenta anexa, precum si la adresa de email MDLZDataProtectionOfficeMEU@mdlz.com..
Termenul de raspuns la solicitarile Participantilor este de 30 de zile, termen ce poate fi prelungit cu o perioada suplimentara de 60 de zile in cazul unor motive specifice ce implica anumite cerinte legale sau care sunt date de complexitatea cererii.
In anumite cazuri, accesul la toate sau la o parte a datelor personale poate fi restrictionat din cauza unor cerinte legale, aceasta situatie (de acces restrictionat sau chiar refuz) urmand a fi comunicata.
In situatia in care o persoana nu poate fi identificata in baza elementelor de identificare furnizare, i se vor solicita informatii suplimentare. Daca persoana refuza oferirea de informatii suplimentare sau le ofera insa sunt in continuare insuficiente pentru identificare, raspunsul poate fi de a nu da curs solicitarii persoanei in cauza.
8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
10. Modificarea informarii privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate şi faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfaşurarii Campaniei şi ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.
Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
ANEXA nr. 2 la Regulamentul Oficial al Campaniei
“Răspunde cu tandrețe și poți câștiga”
(“Campania”)
- Lista produselor participante -
PRODUSE PARTICIPANTE |
Milka Moments Oreo 92g |
Milka Moments mix 97g |
Milka Moments mix cu alune 169g |
Milka Moments mix 169g |
I Love Milka praline cu cremă de alune 110g |
I Love Milka praline cu cremă de căpșune 110g |
Milka Thank You praline cu cremă de cacao 110g |
Milka Just for You praline cu 45% cacao în ciocolată cu lapte și cu cremă de cacao 110g |
Milka Milkinis 87.5g |
Milka Nougat Cream 85g (Crema de alune) |
Milka Milkinis 43.7g |
Milka Oreo 37g |
Milka Lapte alpin 100G |
Milka Alune 100G |
Milka Alune Întregi 100G |
Milka Stafide și Alune 100G |
Milka Ciocolată Albă 100G |
Milka Cremă de alune Noissete 100G |
Milka Mousse de ciocolată 90G |
Milka Ciocolată cu lapte și ciocolată albă 100G |
Milka Oreo Sandwich 92G |
Milka Extra Cacao 100G |
Milka Extra Cacao Cremă de alune 85G |
Milka Arahide și Caramel 90G |
Milka Oreo Brownie 100G |
Milka Oreo Ciocolată Albă 100G |
Milka Cremă de caramel 100G |
Milka Cremă de cacao 100G |
Milka Cremă cu căpșune 100G |
Milka Cremă cu zmeură 100G |
Milka Cremă caramel 100G |
Milka Cremă cu vișine 100G |
Milka Oreo 100G |
Milka Chips Ahoy 100G |
Milka Migdale 90G |
Milka Cremă și biscuiți 100G |
Milka Tuc 87G |
Milka Lu 97G |
Milka Bubbly cu lapte 90G |
Milka Bubbly albă 95G |
Milka Triple Cacao 90G |
Milka Triple Caramel 90G |
Milka MMMAX Migdale 300G |
Milka MMMAX Migdale și Trufe cu cacao 300G |
Milka MMMAX Ciocolată și Biscuiți 300G |
Milka MMMAX Ciocolată și Biscuit 300G |
Milka MMMAX Drajeuri de Cacao 250G |
Milka MMMAX Lapte alpin 270G |
Milka MMMAX Cremă de alune 270G |
Milka MMMAX Cremă De Alune Și Napolitană 270G |
Milka MMMAX Oreo 300G |
Milka MMMAX Arahide Și Caramel 276G |
Milka MMMAX Cheesecake De Capșune 300G |
Milka MMMAX Alune Întregi Și Caramel 300G |
MILKA MMMAX Trio Ciocolată 280G |
MILKA MMMAX Alune Întregi 270G |
Milka Cremă de alune tartinabilă 350G |
Milka Cremă de alune tartinabilă 600G |
Milka Choco Biscuits / Milka Choco Biscuits Biscuiți cu ciocolată 150g |
Milka Choco Crème / Milka Choco Creme Biscuiți cu Cremă de ciocolată 260g |
Milka Choco Mini Stars / Milka Choco Mini Stars Biscuiți cu cremă de lapte 37,5g |
Milka Choco Mini Stars / Milka Choco Mini Stars Biscuiți cu cremă de lapte 150g |
Milka Cookies Sensations Oreo Creme / Milka Cookies Sensations biscuiți cu cremă Oreo 156g |
Milka Choco Grain / Milka Choco Grain Biscuiți Cereale și ciocolată 126g |
Milka Cookies Sensations Maxi format / Milka Choco Cookies Sensations Maxi 312G |
Milka Choco Cow / Milka Choco Cow Biscuiți cu ciocolată în formă de văcuță 40g |
Milka Choco Cow / Milka Choco Cow Biscuiți cu ciocolată în formă de văcuță 120g |
Milka Cookie Loop / Milka Cookie Loop Fursecuri cu ciocolată 132g |
Milka Choco Cookies / Milka Choco Cookies Fursecuri cu ciocolată 135g |
Milka XL Choco Cookies / Milka Choco Cookies Fursecuri cu ciocolată XL 184g |
Milka Cookies Sensations / Milka Cookies Sensations Fursecuri cu Interior de ciocolată 156g |
Milka Cookies Sensations / Milka Cookies Sensations Fursecuri cu Interior moale de ciocolată 156g |
Milka Choco Jaffa Raspberry / Milka Choco Jaffa cu jeleu cu aromă de zmeură 147g |
Milka Choco Jaffa / Milka Choco Jaffa cu spumă cu aromă de ciocolată 128g |
Milka Choco Wafer / Milka Choco Wafer Napolitană cu ciocolată 30g |
Milka Choco Wafer Nut / Milka Choco Wafer Napolitană cu ciocolată și cremă de alune 30g |
Milka Cake & Choc / Milka Cake & Choc Prăjitură cu ciocolată 35g |
Milka Choco Brownie / Milka Choco Brownie Prăjitură cu ciocolată 150g |
Milka Cake & Choc / Milka Cake & Choc Prăjitură cu ciocolată 175g |
Milka Choc & Choc / Milka Choc & Choc Prăjitură cu cremă de cacao 150g |